Scroll Top

Leestip: KPI’s die wél werken

De inhoud van dit artikel

KPI’s die wél werken

Als accountantskantoor stel je waarschijnlijk regelmatig en enthousiast KPI’s (Kritische Prestatie Indicatoren) op. Deze KPI’s moeten ervoor zorgen dat strategieën worden uitgevoerd en doelen worden gerealiseerd.
Wat in de praktijk vaak gebeurt is dat ondernemers de dupe worden wanneer er fouten worden gemaakt in de uitvoering. Daardoor kunnen KPI’s ook ervaren worden als obstakels.

In het boek ‘KPI’s die wel werken’ wordt uitgelegd hoe het in de praktijk ook anders kan. Een aanpak die bewezen is in de praktijk. Het boek geeft jou een aantal mooie handvatten om KPI’s op te stellen die in de uitvoering  e handteren zijn. Degene die met de KPI’s moet werken heeft letterlijk ook de knoppen nodig om aan te draaien. In dit boek gaat het vooral ook om hoe je als team samen kunt werken aan verbetering en daar de KPI’s praktisch in kunt gebruiken. Het is een prettig leesbaar boek waarin je stap voor stap wordt meegenomen.

Het boek is geschreven door Peter Geelen. Hij is bedenker van de integraal Performance Management methode. Hij heeft zijn methode onder meer toegepast bij Philips. Ook is hij actief als gastdocent op de Universiteit van Maastricht. Zijn missie is het succesvoller maken van organisaties. Dit boek is dan ook geschreven om organisaties beter te laten presteren met KPI’s die ook daadwerkelijk uitvoerbaar zijn in de praktijk. Kortom een boek die je als vennoot, accountant of adviseur gelezen moet hebben!

Het boek is te kopen bij Managementboek.

KPI's die wel werken